Friday, December 03, 2010

Amazon knows best - Let us decide what you need to read.

"By mid-morning, attempts to access the original Web site produced only a page saying: “The address is not valid.” The new domain name,, appeared to be providing only sporadic access to the site.

The action by, which provides around 500,000 Web sites, followed a decision on Wednesday by Inc. to expel WikiLeaks, the whistle-blowing organization, from its servers, although it remains on the servers of a Swedish host, Bahnhof, as it continues to anger the United States by publicizing a huge array of some 250,000 leaked State Department documents relating to American foreign policy around the globe."

No comments: